Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Thursday 11 April 2013

I'm Happy ツ



Amir bising cakap gambar dia tak manis :P
Dua hati yang dah sebati, takkan mudah untuk dileraikan ♥ Walau apa pun yg terjadi dalam hubungan kami, kami tetap akan bersama sampai mati :)) Ikah say : Separuh dalam diri you ada pada i, selalu. Amir say : Separuh dalam diri you ada pada diri i. SelamaNya ♥

Best bercinta ni. Adventure sangat. Rasa dia macam main dalam taman.
Kadang-kadang rasa celaka sangat, kadang kadang yang celaka tu manis terpaling sangat.
Bau kentut dia pun rasa macam bau perfume yang wangi-2 dekat kedai tu.

Duit memang bukan segalanya tapi kita perlukan duit untuk bahagia.  Nak kahwin grand-grand nie mesti perlukan duit yang banyak kan? Nak jemput semua kawan-2 aku nanti makan minum kenduri kahwin aku.
Hmm, kalau tak cukup duit nanti nak kawin nie terpaksa la aku buat kecil-kecilan je. :'(((

Sebelum nie aku rasa macam nak jerit kuat-2 dekat satu dunia yang aku tengah sedih masa tu. Tapi sekarang aku nak jerit sekuat-kuatnya dekat satu Dunia yang aku sedang bahagia dengan Amir sekarang :)) Kami dah berbaik semula. Kami gaduh tk lama pun. Heee ....  Lepastu aku nak jerit sekuat-kuatnya dekat satu Dunia yang aku sayang Amir dan cintakan Amir la.  Tapi, aku takut, takut akan sedih balik macam minggu lepas. Tak nak! Tak nak! Tak nak dah macam hari tu! Sampai tiap malam tidur dengan air mata. So, aku tulis kat sini jelah. Biar kawan-2  aku baca. Hehehe.
  • Okay lah, aku cuma nak cakap itu saje. Kami dah berbaik. Hihihi. Kami happy sekarang ;-) 
Amir : Kau jangan banyak cakap lagi, dah nak dekat 2 tahun ni.
           Cepat pinang aku. Aku tunggu kau tau 

AmirAtikah ♥

No comments:

Post a Comment