Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Sunday 1 April 2012

MaafKan Aku ;'(

Amir Sayang ;'(
       Awak, saya tahu awak betul3 marahkan saya hari nie. Saya tk pernah lagi tgok awak marah2 cmnie, saya tahu nie semua berpunca dari saya sebab telah menipu awak dgn perbutan yg awak paling benci. Its okay, saya tk kisah awak nak maki hamun saya, marah2 saya, ckap bnda yg bukan2 kt saya, SUMPAH awak sy tk kisah. Tapi tolong lah awak, saya betul10000 merayu kat awak supaya jangan terus mendiamkan diri camnie. Jangan terus seksa saya, saya tk boleh hidup tanpa awak MOHAMAD AMIR. Saya betul3 memerlukan awak untuk meneruskan hidup saya nie, saya tahu awak tak kan percaya dgn kata2 saya nie. Tapi SUMPAH awak, sy betul3 cakap semua nie ikhlas dari hati saya, saya tk pernah ade niat nk CURANG nga awak,  saya juz guna TWITTER tu utk kepuasan jer awak, tak der niat pom nk cari pengganti awak ;'( ...Saya mohon lepas awak baca semua nie, awak terus datang pujuk saya dan kembalikan senyuman saya yg dulu awak ;'( , saya betul2 tk der mood nak buat keje lain. Saya betul2 hanya memikirkan awak jer Sayang, saya tunggu  panggilan dari awak sayang. Sekali lagi saya hanya mampu meminta maaf kat awak Amir . ;'(


GUDBYE  TWITTER  ;(

No comments:

Post a Comment