Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Saturday 21 April 2012

I MISS him ♥



Awak, saya rindu awak sangatII, saya tk tahu lagi nak cakap camner, saya dah terlampau rindukan awak Sayang. Awak, sumpah saya cakap, memang birthday ex awak baruII nie, memang SIAL sayang. Pagi hari tu juga baju kurung saya yang saya iron nak pg kelas hangus, lepas beberapa minit selepas tu, awak text saya cakap lappy awak hilang, sumpah saya terkejut awak. Ya Allah, aku mohon tolong temukan lappy bf aku balik. Sebab dia sangatII memerlukan lappy tu balik untuk meneruskan pelajaran dia Ya Allah :'( ... Dah lhaa hari tu juga dia cakap kat aku yang dia kena saman kat poly dia sebab rambut dia panjang, sebelum balik kg n habis semester 3, dia pergi menjelaskan hutang kat poly dia tu. Sumpah, aku kesian gila kat dia. Kemarin laz dia berada kat jb,  petang tu dia bagitahu aku yang dia nk pegi kat bus stand, nak pegi beli tiket bas untuk balik kg. And then lepas tu dia bagitahu aku yang masa nak otw balik umah dia kt jb tu, motor dia pulak yang bocor, sekali lagi aku rasa nak nangis jer sebab kesian kat dia :'( .  Sayang, saya harap awak banyak2 bersabar yea papa, saya tahu awak sedih n dah putus asa untuk blaja, mungkin ada hikmah d sebalik semua nie awak. sabar yea awak... Amir, nanti awak dah sampai umah kat kg tu, jangan lupakan saya yea sayang, awak TUNGGU saya yea sayang. Nanti saya akan pulang jumpa awak sayang ♥ ...  Awak tunggu saya sampai saya selesai final exam yea sayang, saya janji nanti saya balik kg saya akan terus jumpa awak Amir ;) ... Amir,  saya RINDU awak sangatII, wait me Sayang . *chupchup muahhmuahh

No comments:

Post a Comment