Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 1 May 2012

Biar aKu jadI riNdu kAMU ~i ♥ u~

Pada hari ini 1.5.2012 hari selasa last dah aku dekat terengganu nie, aku nak caw balik kelantan pulak jumpa my Sayang aku Amir nie, heee gedik kan aku :-P ... Huhu, apa-2 pom aku tetap sedey sebab hampir 2 bulan lebih aku tak jumpa dengan kawan-2 tersayang aku Yuni, Ina, Opie and Lieya :'( . Aku rindu kan dieorang nanti aku balik kampung nie, maybe kauorang cakap jumpa jelar ramai-2 kat mane pom kan, tapi dear kteorg semua susah sayang nak kuar *sobsob sedih.. Hmm :( apa-2 pom, aku teramat rindukan gurauan mereka berempat tu. Nak tahu tak, geng kteorang Lima orang tau, sebab tu lar geng kami d panggil geng LEYON. Sebab L utk Lieya ♥ , E utk Eykah ♥, Y utk Yuni ♥, O utk Opie ♥ and last skali N utk Na ♥ .. Walaupun kteorang nie kadang-2 ada krisis pasal benda yang tak penting nie, tapi kteorg berlima tetap tak boleh berpisah. Aku sayang kauorang sgt-3 geng LEYON, aku tak nak berpisah nga kauorang sampai sem 6 or buad selama-2 nya. Apa-2 pom, kita jumpa nanti semester 4 nanti yea pulak semua and tak lupa juga aku nak cakap selamat tinggal semester 3 ...  Esok aku dah nak balik kampung dah, maybe nie last kot aku update belog. tunggu nanti bulan july pulak aku nak update belog nie, maklum lar wei, aku punya kt umah takde b.band . kteorg kat sini pom juz pakai p1 jeh. Tapi sumpah aku betul2 tak sabar nak balik kg esok, sebab bf aku dah hampir 2minggu tunggu aku kat kg tu, maklum lar dia kan habis awal hari tu assesment, sebab dia takde final exam. Esok aku naik pukul 2petang, maybe kul 5ptg sampai lar kt terminal KB tu. So, tk der paper dah yg perlu aku coret kat sini, huhu -__- . saya rindu awak semua kawan-2 and Amir, ~nak nanges~ :'{ ... Miss You Nik Hawa Ayuni Nik Azman, Azlina Sukery, Nur Shafienaz Mohamad Shokri, Nor Amalia Rosni, and aku sendiri Noremie Atikah Ibrahim, huhuhu .. Tak lupa juga Miss nya aku kat Mohamad Amir Mohd Zulkifli tu *chupchup ...

Rindu kauorang sgt-3









No comments:

Post a Comment