Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Wednesday 25 July 2012

15.7.2012 11months ♥

Assalamualaikum Semua, hai .
Dah lama kan saya tak update belog nie, heee bukan apa kan cuti sem 2bulan lebih, so kat umah takde ternet nak update belog, mukabuku pun jarang2 jer sign in sebab tak sempat... Maklum lar keje katakan masa cuti semester hari tu. okay lah, dah finish dah pasal aku, sekarang aku nak share cerita about Aku & Dia . Heee ;)

Pada tarikhh 15.7.2012 aku dengan si Mr. A aku dah cukup 11 bulan. Sungguh tak sangka kan yang kiteorg walaupun asyik gaduh2 tapi kiteorg tetap bersama selamanya... Hmm, tak sabar rasa nak tunggu 15.8.2012 pulak, aku dah tak sabar nak wish Hepy Anniversary for 1years kat dia. Aku tak sabar nak tengok muka dia yang hensem tu senyum macam patung, Heee :D ... Tapi sem nie aku suka sgt tau sebab kiteorg dapat jumpa selalu lar jugak, maklum lar dia sekarang kan tengah praktikal dekat Kota Bharu Kelantan, so tak berjauhan dah lar aku dengan dia sekarang nie. ;) . okay lah semua, Hmmm takde pape dah aku nak share kt kauorg semua, aku juz update belog aku nie sebab juz nak bagitahu yang aku tak sabar2 nak tunggu 15.8.2012 nie, Heeee and satu lagi aku lupa nak bagitahu yg aku hepy sangat sebab tahun nie aku dapat berpuasa dengan Dia dan aku juga akan dapat menyambut Hari Raya tahun nie berdua iaitu bersama si Amir tu, huhu. 0kay lahh, setakat nie jeh yang aku dapat update utk hari nie, maklum lar xboleyy nak tulis panjang2 sebab nya aku dah mengantuk mata nie, maklum lar sekarang nie kan bulan Ramadhan, Heee... Bye semua -,-"


Ini Bunga untuk Amir & Atikah

No comments:

Post a Comment