Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Thursday 9 August 2012

my special one ☺ ♥

Hai hai
  Tak sabar rasa nya aku nak tunggu anniversary kami yang ke 365 days <3 . I can't stop loving you. Lots of love my baby boy <3. Tak sampai seminggu lagi ann kitaorang, hari nie hubungan kami dahh 11months & 3weeks & 4days. Semakin tak sabar pulak aku nie nak tunggu hari tu, dahh lar nak dekat dgn eidil fitri ann kami. Heee .
Mohamad Amir ♡ You're mine.
   You allz nak tahu tak nape aku teramat cintakan and sayangkan Amir tu, sebab dia tu pandai sangat ambil berat tentang aku and caring sangat about me. Tu lar yg membuatkan aku semakin sayangkan dia tu. Kauorg mesti tak percaya kan yg Amir telah dapat memiliki hati aku sepenuhNya, sebelum nie aku tak pernah lagi couple dgn mana2 lelaki dalam tempoh masa yang lama. Amir lah first lelaki yg dapat bertahan dgn aku sampai ke detik ini. Sebab tu lah, aku sengaja update belog nie sebab terlalu hepy nak bagitahu you all yg hubungan kitaorang dahh hampirr setahun xoxo :D  
You have to know how much
 I love you Mohamad Amir ♡ xx
Me and You Forever  ♡
   And aku sengaja update belog nie sebab aku terlalu miss kat Amir aku tu. I just miss you sayang, thats all. Awak rindu saya tak?  #JujurAkuCakap Kalau kau setia dengan aku, aku seribu kali lebih setia dengan awak sayang. Saya tak kisah apa pun yg awak nk buang. Tp awak tak boleh buang perasaan saya yg awak dah bagi kt saya hampir setahun lamanya. Saya akan selalu sayangkan awak, selamanya. Jujur sayang, bila tgk gambar awak beratus kali pun, saya tak penah muak sayang. Saya rindukan awak sangat-2. I hope will can get married with my boyfriend Mohamad Amir ♥.

   #KalauKauNakTahu aku sayangkan kau dari mula kita kenal sampai sekarang dan untuk selama-lamanya sayang, aku JANJI. Tak ada perempuan yg boleh sayangkan awak mcm sy sayangkan awak. Kalau ada pun, tak akan byk mcm sy sayangkan awak. Cuba lah cari kalau ada, :) . During my whole life, I only want to be with you, forever xoxo. I don't hate you, I never will. I just miss you sayang, thats all. Okay lahh you all, tak de pape dahh yg ingin aku share kt kauorg semua. K bhai
   I can't stop loving you. Lots of love my baby boy <3.
Mohamad Amir

Noremie Atikah
I can't stop LOVE you forever
Sincerely:
Noremie
                 
           

No comments:

Post a Comment