Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Sunday 9 September 2012

Cerita CINTA saya

Assalamualaikum ;)
Dah lama kan tak update IkAh's diary :D nie, heee maklum lah sibuk dgn assg lagi, project lagi :( Hmm, Amir aku harap kau baca diary aku nie elok-2 yea. Amir, saya harap awak maafkan sy pasal semalam, sy betul-2 tertekan sayang semalam. Saya nak awak tahu yg sy tak pernah nak mengkhianati CINTA kita nie syg. Sy tak nak lebih dah dari awk, sy juz nak awak jer syg. Sy tk dpt tidur sbb teringatkan awak, sy marah-2 awak tadi, sedangkan awak tah salah pom. Sy tahu awak bkn sengaja buat semua nie, tapi awak terpaksa dgr ckap mak ayah awak kan, okay sy TERIMA. Tak pelah Amir, sy janji yg sy tk kan dah ckap pasal nie dgn awak lagi, tapi awk sy tk blh jnji dpt tak jumpa awak minggu nie :'( . Sekali lagi sy minta mf awak sbb dah sakitkan hati awak tadi.

Saya cuma nak cakap saya rindu awak :)
Miss You Amir ;)
Saya tak tahu sama ada awak akan baca atau tidak blog saya, tp saya nak awak tahu yang saya rindukan awak, saya tahu rindu saya bukan masalah awak, tapi. bila kita rindu orang tu  dan itu sungguh menyakitkan. Saya tak tahu kenapa saya perlu update pasal ni,  saya rasa saya bodoh bila update mcm ni bagitahu satu dunia yg saya tengah rindu awak. Saya tahu  ini sangat tak penting dan tak ada manfaat langsung, bahasa melayu saya juga tunggang terbalik. tapi demi rindu saya tahan malu Amir.

Tiada Dua atau Tiga 
  • Hari hari gaduh,  Sampai aku naik fed up.
  • Hari hari jealous, Sampai aku rasa macam nak tumbuk muka kau.
  • Hari hari ada je yang tak kena. Sampai aku rasa aku nak pass je kau dekat sapa sapa yang nak kan kau.
  • Kalau lah hari hari kita tak gaduh, hari hari kita tak jealous, hari hari kita ade je yang tak kena  mesti kita tak sampai macam sekarang.
  • Aku harap kau tak lupa aku bila kau dah berjaya.
Aku hanya perlukan kau Amir.

Mohamad Amir Mohd Zulkifli

Yang selalu mengikut kata aku.
Yang selalu patuh pada segala permintaan aku.
Yang selalu mengelap air mata aku.
Yang selalu menjadi pendengar yang setia.
Yang selalu buat aku ketawa.
Yang selalu tahan segala caci maki aku.

BETUL..
Kerana kau Amir, tiada ganti.

Ikah sayang Amir.
Chup Chup :-*
                                                                     Ini Amir saya :')

♡ AMIR IKAH ♡

Hari-hari aku sayang kau.
Aku sayang kau hari hari.


And last,  aku nk kau tahu yg ;)
  • aku sayang kau Amir
  • aku selalu rindu Amir
  • aku happy dgn kau Amir
  • aku akan selalu ingat kau Amir
  • aku doakan kan kebahagiaan kau Amir
  • aku nak selalu dgn kau Amir
  • JANGAN LUPAKAN AKU yea Amir.

KHAS UNTUK MOHAMAD AMIR MOHD ZULKIFLI 
aku memang sedia maklum yg aku ni mmg tk pandai melukis, tgn pengkar, nie jelah yg boleh aku lukis utk dia.
kalau yg tulisan nmpk hodoh tuh , bukan sebab apa , sebab aku dah mengantuk. Heee


ATIKAH LOVE AMIR






No comments:

Post a Comment