Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Wednesday 26 September 2012

Huruhara, tiada lagi tata, byebye.

Bermula malam kelmarin, aku tak tahan sgt dah kan tgk pix-2 bf aku dgn ex dia, setiap kali aku bukak fb kawan aku utk tgk pmpuan tu, first aku tgok kt pix yg kwan pmpuan tu tag kat dia dulu-2 masa dia couple dgn bf aku, yg kawan pmpuan tu tag kt bf aku, BF aku dah remove tag, tapi pmpuan tu masih ada pix tu, aku dah lama nak suruh ex bf aku tu delete, tapi sebelum nie aku sabar, tapi nape ntah tiba-2 smalam aku rasa macam nak jugak suruh pmpuan tu delete pix tu. So, aku pnjam fb kwan aku and anta im kt pmpuan tu dgn cara molep kot, sbb nak anta im guna fb aku, pmpuan tu dah block aku, aku pom tk tahu nape, mybe dia marah aku couple dgn ex dia skrang nie... salah ke aku nak suruh pmpuan tu juz delete pix tu jeh??? And aku anta lar im kat dia.

Pertama :)
Kedua :)
Ketiga :)
Tiba-2 naik angin marah aku. And tak tahan lagi kawan dia yang masuk campur, tapi tak tahu lar kawan dia betul ke o dia sendiri. So, aku tak kisah pom. 
Nie yg buat aku nak marah. Aku pom dah mula naik anginn nak kecekk hudohh lahh!!!
Aku nak suko gila kot, ada ke patot dia cakap lecture kt unimas nak kt dia, *tk kan buta lec tu, aku rasa betina tu kot yg perasaan sore* Tk malu dia dok ngaku lec nak dia, pk gak kito staro mana nak ko lec tu. *Luga aku dgr ayat lecture bujang sini dari mula dia masuk lagi nak tackle, kallau muka tu macam LISA SURIHANI tk per jugak. Werkkkk :P*
Muka tak malu betol larr kau kawan pempuan  tu o pmpuan tu sediri :P
Aku mintak nom tepom dia pahh sudah tak nak bagi, tak kan dah takot kot sial! Aku tunggu panggilan dari awak-2. Lagipun aku dah bagi nom phone aku kat BETINA-2 tu . Aku tak takot, tapi aku pantang di cabar. Nak sgt nom aku, huh ambik kau aku dah bagi kan, tapi sampai sekarang tk der lagi pnggilan MISTERI dari BETINA-2 yg berlagak DEBE tu, mulut jeh kure aja, tapi PENAKOTTTT. Huhu :P
Aishhh, begini ke budak DEGREE nak kecek???
Aku juz cakap elok2 jeh nga pmpuan tu, tapi yg aku sakit hati sgt, kawan dia tu bakpo yg BODO duk sungguh, aku tak dok wak salohh gapo pomm nge dia, siap nak ejahh Amir lagi. HAHAHA!!! *ambik kau dah boleh sgt gak* Oiii, pmpuan oii, bf aku tk pandang dahh larr oiii muka macam mung tuh. Tak pasal-2 kawan pmpuan tu masuk campur dlm perkara nie, mula-2 tu aku nak gelak jugak, “kalut nya dia” tapi lepas tu dah nampak kwan pmpuan tu cakap kurang aja dgn aku, aku start naik anginn larr.
 Dahh larr dia pertikaikan pasal DEGREE o DIPLOMA, tidok ko BODO ore pnggil, ingat DEGREE nie tubik-2 blaja blh keje terus kali, kalau ada tu Alhamdulillah, tapi gakk aku tgk 2eko pmpuan tu bukan nya pandai sgt pom. Tgk ko cara percakapan pom macam ore dahh tk dokk otok. Kalau setakat ambik DEGREE and boleh kelas ke 4 wak per jugak.. kakak oiiii, duk sarawak pom dah jadi macam lembu lapar rumput (KEJUTAN BUDAYA), tu tak duk UK lagi, HAHAHA!!!
Aku bukan nak sgt gaduh-2 nga orang nie, tapi gak pelikk nahh perangai 2ekor BETINA tu, memang prinsip aku *aku tk kan buat hal dgn org tu, kalau org tu tk buat hal dgn aku* tlgg ar pmpuan kau nak sohor yg kau nie ambik DEGREE ke???? DEGREE tk sampai 2bulan lagi kot duk kt SARAWAK tu, aku takut sikit lagi nnti final exam and failed subjek terus GB (gagal berhenti). So, jgn gak nk nyohor kita nie buat DIPLOMA ke, DEGREE ke, MASTER ke, PHD ke, ingat gak skit TUHAN tu tk penah tido, dia boleh buat manusia jatuh sekelip mata saja.

*take note*
  • Biar gak nampak beza pemikiran kita budak DEGREE nge DIPLOMA!!!
  • Yg korok-2 tu budak DEGREE
  • Malu gak sikit kita nie perempuan, biar gak ada adat kecek
  • Nie bukan gaduh pasal LELAKI, tapi juz nak marah dgn kecek yang kure aja!




No comments:

Post a Comment