Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 2 October 2012

My Superman :)

Assalamualaikum semua,
First, hey boy I just misses you Mohamad Amir Mohd Zulkifli <3

 Dear boy,
Seseorang yg aku tak pernah lupa sampai sekarang.
Amir adalah pacar aku ;)
First sory sgt sayang sbb lama sgt nak update belog pasal date kita nie, Heeee... Sayang, baru aku tersedar sekarang, kenapa orang mati bunuh diri sebab putus cinta. Kenapa orang jadi bodoh sebab cinta. Kenapa orang yg kita sayang mulanya akhirnya mati di tangan kekasih sendiri.

Baru mata aku terbukak untuk semua tu Amir.

Bagi aku, tak ada yang mustahil dalam hidup ni. Kalau itu hak aku dan kalau itu kepunyaan aku, aku sanggup mati untuk dapatkannya.  "tak ada benda yang kita nak takut dlm dunia ni selain Allah."
 Biar lah aku masuk penjara berjuta tahun sekalipun, kalau aku nak,  aku akan buat dgn apa cara sekali pun.
Memang tak semua apa yg kita nak kita akan dapat.  Percaya pada aku, aku mampu buat apa sahaja. Jangan tanya aku kalau kalau nanti kau terdengar ada perempuan gila mati bunuh diri sebab putus cinta muka surat dpn surat khabar berita harian dan orang itu ialah, aku.

"ketawa bersama, menangis bersama,
kubersumpah harap kita mati pun bersama,
ke ahirnya.."
You hurt me, once. I hurt you a lot.
Ingat tak sayang masa nie kita
 makan tom yam bersama kawan-2 ibu :')
Walaupun cincin ini tak semahal mana,
tapi saya tetap menghargainya.
saya tak kisah kalau org lain kata saya ni poyo tapi
 hakikatnya saya hargai awak :)
And tidak lupa juga sayang, thanks sbb telah buat banner
"perkahwinan kita" (Amir & Ikah)



Ingat tak lagi sayang masa nie kita pegi makan KFC dekat KB. 
Saya ingat lagi tau awak, sweet sangat-2 awak masa nie.
Sumpah saya tak kan pernah lupa kenangan-2 kita Amir <3

IKAH SAYANG AMIR




SuperWomen
Noremie <3


                                                                                                                                            
                                                                                                                                          





No comments:

Post a Comment