Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Thursday, 1 November 2012

Hai-hai NOVEMBER ;)

Hai, hari nie dah masuk bulan NOVEMBER, heeee. Sukanyaaaaaaaaaa......... Apa-2 pom selamat datang bulan November. Jujur aku cakap, memang aku suka bila tibanya bulan November nie *rahsia* tambah-2 awal-2 bulan November, tapi sumpah aku cakap yang aku juga takot pada hujung bulan November nie sbb aku akan menghadapi PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER pada 17-22 November nie. Aku harap sangat yang aku akan dapat jawab EXAM nie dengan cemerlang :) InsyaAllah. 

Pada awal bulan November 2011 nie juga lah aku dan Amir first jumpa semenjak kitaorang couple bulan August tahun 2011. Kitaorang couple dah dekat 2bulan lebih baru jumpa face to face kan. Sebelum jumpa, kami just berhubung dalam facebook and phone jer, kalau rindu sgt kitaorang akan skype. Al maklum lar, percintaan aku dgn dia nie kan Percintaan Jarak Jauh (PJJ), heee Sweet takkk? *gedik*. Apa pun aku harap sgt bulan November 2012 tahun nie akan lebih baik dari
 tahun-2 sebelum nie :)



First Date Amir & Ikah (5-11-2011)

Sorry, picture blur sikit. Aku tak pandai nak bergambo nie. Maklum lar first time kali jumpa  berdebar lar konon nak bergambar nie, Heeee...
Moga November tahun 2012 akan lebih baik dari tahun-2 sebelum nie :)

Signature by :
Noremie Atikah


No comments:

Post a Comment