Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Friday, 19 October 2012

Happy Birthday Amir :D


Tiada apa yang special sangat,
Cuma terasa sedikit ralat,
Birthday ikah orang ingat,
Birthday Amir ikah je yg ingat. 

SELAMAT HARI LAHIR , AMIR :)

dan utk Amir  :

Amir perut muncit , kaki panjang dan pekar , bentuk muka panjang.
eh, apa pulak. Amir  handsome okay. Sehandsome Aaron Aziz.
amir , jgn nk perasan sgt nnti jatuh padan muka :D

tarikh di bawah nie amat bermakna bagi aku, sbb tarikh ini sebetulnya ialah birthday SUPERMAN aku . . .
|
|
V

 19 October 1992

eh, sebelum aku terlupa , nie lah pertama kali aku baluut hadiah utk lelaki.
 nk tgk mcm  mana rupanya? okay, aku tunjuk kan ;)
|
|
|
V
Nak tahu apa isi dia kat dalam tak???? Jeng jeng jeng. . :P

Sebelum tu, aku nakk tunjuk jugak dekat kauorg apa hadiah yg aku bagi Amir. Aku tahu hadiah aku nie macam biase-2 jer, takde yg special sgt. Tapi aku gembira sgt sbb dapat buat semua nie utk Amir. Ini semua kerana aku CINTA kan dia. Suka hati kauorg lah nak cakap aku nie nak menunjuk ke apa.
 Wat lu? Kisahhhh???




Nothing much to say :D

#Amir is everything for me <3


Hari ini hari bahagia saya dan saya bahagia dengan hari ini.
tarikh ini yg selalu saya nanti-nantikan tiap tahun.

pray for me and Amir.
I  love you so much,  please don't go.
I'm strong and aku berani. 

Your cute girlfie,
-Ikah






No comments:

Post a Comment