Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Monday 15 October 2012

Happy Anniversary ♥

Hari ini, genapnya 1 tahun 2 bulan kami bersama ;-)
Saya nak kahwin dengan dia ni.
boleh tak, mak dan ayah? *kenyitmata*


Untuk seseorang yang bernama, Mohamad Amir...

Sayang...

Aku lah dukanya. Aku sering taburkan racun yang entah apa rasanya.
Aku lah yang sentiasa buat dia derita. 
Hanya aku tahu menyakiti hati orang yang menyayangi aku.
Aku pernah maki hamun Amir banyak kali dah sangat.
Aku pernah tengking dia sekuat hati hanya untuk puaskan api kemarahan aku .
Seperti manusia lain, aku juga insan biasa.

ikah senyum untuk amir. ikah buat apa semua untuk amir.
sebab ikah kan big girl amir ;)


I LOVE YOU ;-)


Hari ini, genapnya 1 tahun 2 bulan kami.
Tahun ini masuk tahun pertama kami.
Arghhhh apa yang boleh aku katakan,
kau terlalu hensem buatku :')

Maafkan aku untuk hati yang telah aku hancurkan.
Maafkan untuk air mata yang  telah kau jatuhkan untuk aku.
Maafkan aku sbb aku tak pernah serius dlm hubungan kita ini.
Kini, aku akan buktikan yg aku hanya lah utk kamu :’)

Your gurlfren : 
~Noremie~












No comments:

Post a Comment