Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Friday 16 November 2012

Terharuuu ;)

Khamis minggu lepas Amir pergi ambik aku dekat bus stand sbb aku balik kg cuti study week. Sumpah terharu sbb mula-2 aku sampai kat sana, dia bagi aku plastik beg yg aku pom tak tahu apa. OMG aku terkejut gila sbb masa aku buka depan dia tu, aku tgk banner dia buat sendiri sempena Birthday aku hari tu, suwettttt and tergaru sgt3 tau. 
Amir sayang, sekali terima kasih banyak-2 awak sbb sentiasa buat saya tersenyumm and bahagia di samping awak. Maafkan sy jika sy dah banyak lukakan hati awak. Saya nak awak tahu yang awak sorang jer teman lelaki sy yg mula-2 and terakhir. Muaahhhhhh :*


Terima kasih Mohamad Amir ;)

Yang nie masa belum print out lagi. Heeee :D
Sekali lagi saya ingin awak tahu yang saya betul-2 berterima kasih dekat awak Amir. I LOVE YOU so muchhhhhhh 


No comments:

Post a Comment