Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 18 December 2012

Perempuan Tu Gila!!!


Sebenarnya bukan calang calang manusia yang boleh menghidap penyakit ni. Penyakit gila ni memang akan datang bila tiba angin gila dia yang tergilakan bf orang. Dia istimewa dalam watak perempuan gila yang dia pegang.

Perempuan Gila.

Dia gila sebab cinta. Dia jadi gila semua sebab seorang lelaki. Dia bajet dia kuat. Dia ingat dia cantik. Mentang2 dia sedang buat degree, graduate pun belum lagi. Suka suka hati dia nak update status tuju dekat kekasih lama dia."Woi perempuan gila, pergi MAMPUS lah sial!" Penampilannya comot tudungnya senget benget. Arghhhh!!! Sumpah Kau HUDOH bonggok!... 

Semua kawan2 aku kata dia perempuan gila yang meroyan. Tak habis-habis kes tak puah hati dgn ex boyfriend dia. Entah, cakap dah ada teman lelaki. Tapi masih teringatkan  kekasih lama lagi, Bodoh!!. Bercinta bukan main sakan lagi. Gambar berposing maut. Tapi masih lagi update status duk teringatkan kekasih lama. Apakah itu?????? Langsung tak fikirkan perasaan boyfriend sekarang. Entah ada ke tidokk boyfriend sekarang, ke dah lari sebab Perempuan tu KEMBUNGGGGG!!!! HAHAHA....

Kesian perempuan gila ni. Hidupnya kucar kacir. Lepasnie aku harap, dia akan simpan gila dia untuk lelaki yang betul-betul gila cintakan dia seorang. Yang boleh terima penyakit gila dia. Yang selalu ada di waktu gilanya. Lelaki yang baik macam awak tak sesuai untuk perempuan gila macam dia. 

Best jadi watak perempuan gila sebab kau boleh buat apa kau suka. Tanggapan manusia cuma satu, engkau gila. Jadi, memang perempuan gila tu kau sorang saja. Apa masalah kau SIAL???? Shitttt.....

Sudah2 dah la perempuan gila duk update status duk teringatkan kekasih lama lagi, siap2 dgn capital A lagi. Nape tak mention terus nama A tu???? Kau ingat aku tak tahu ke? Aku lebih bijak dari kau la perempuan gila yg Bodohh!!

Kalau kau buat hal lagi, lepas nie aku nak tunjuk dekat satu dunia yg kau nie perempuan GILA!!

Kalau ada tahik babi dekat dengan aku sekarang memang aku dah lenyekkan kat muka kau betina.Izinkan aku membunuh seseorang malam ni. Sakit hati yg teramat apabila dapat tahu semua nie :')

No comments:

Post a Comment