Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Saturday 29 December 2012

Stalker :P

Ha ha ha ha ha dan haaaaaaaaaaaaaaaaaaa................ Akhirnyaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Pertama skali aku betul-2 mahu minta maaf kpd sesiapa yg tidak terlibat dalam masaalah ini. Hope you alls faham situasi aku sekarang. Aku bukan apa, geram sgt-2 bila dapat tahu yg Perempuan Gila tu pun dah pun punyai blog! Aku bukan apa, aku sikit pun tak kisah sape2 pun berhak punyai account BLOG, tapi si betina gila tu bodoh yg teramat, nak ada blog, tapi masih lagi menyakitkan hati orang lain.


For your Information Betina
|
|
|
V

  • Kau jangan nak berlagak pandai dan bijak lar wehhhh!!!! Sedar sikit kau tu staro mana!
  • Jangan nak mengata orang gak, kalau diri sendiri pun tak betu macam BABI!
  • Alohhh, ijazah sarjana muda nah.. hahaha, baru sem 1 dahh poyo, bluerkkkk! Kalau dah kerja and gaji dalam tangan tu 5k sebulan, baru lah boleyyy cakap yg kau tu betul-2 budak grade degree. Kenapa lar kau nie pemikiran sempit sangat arhhh???!!!!
  • And one more, ada ke patut dia cakap macam nie. So, fikir-2 kan lah Dia atau Aku yg jahat?????


                            
Aku akan selalu memerhatikah mung budak hingusan!

No comments:

Post a Comment