Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 1 January 2013

Why People Always Disturbing My Life???


Sejauh mana relationship aku dengan boyfriend aku tak ada siapa boleh pertikaikan. Ini bahagia aku, Tuhan yang bagi. Jadi aku terima dan jangan timbulkan masaalah lahanat. Tolong...

Tak mati kena kutuk tapi kena kutuk tu sakit di dalam. Rasa dia macam damn.
Jangan pernah ajak aku kutuk orang tu sebab aku tak pernah rasa sakitnya di kutuk oleh manusia. 
Seyes...
Biarkan mereka terus mengutuk. Mereka laparkan dosa dan engkau kenyang dengan pahala. Ingat tu Ikah. Lepas nie jangan lagi mahu layan orang yg tak sepatutnya.

Muka buruk itu ciptaan Tuhan tapi berperangai seperti anjing liar yang berpeleseran di tepi tepi jalanan, itu buatan kau sendiri. 

Kau ada masalah dengan diri sendiri bila sibuk jaga tepi kain orang yang berlipat cantik dari menjaga tepi kain sendiri yang sudah koyak rabak. Masalah???

Konklusinya, life aku nie simple jeh. Aku bukannya orang baik dan sempurna pun. Tapi prinsip aku, aku tak kan cari gaduh dengan orang tu kalau dia tak buat hal dulu. Hope faham!...  Aku rasa jenis orang macam kau nie kene perlu banyak lagi belajar apa itu CINTA???

Life aku memang simple. Takde istilah princess ke artis. Blog aku bukan berjuta juta orang sudi baca. 
Aku sebagai seorg anak kpd mak and ayah aku, impian aku di dunia dan akhirat cuma satu. Banggakan mak ayah aku. Aku harap suatu hari nanti mak and ayah aku akan tersenyum dgn kerjaya aku. Mak, ayah terima kasih sangat3 kerana terima hubungan aku dan Amir ini dgn seadanya... Tidak lupa juga pada family Amir mak, ayah and adik mimi yg cute, terima kasih kerana terima ikah @ kakak dalam family yg tinggal dekat kg surau kedai lalat tu. Heeeee

Sirami diaorang dengan pahala yang aku boleh kumpul. So, no matter what happen family comes first.
Aku perlu focuskan misi berkahwin dengan seorang lelaki hebat yang boleh protect aku. Harap hubungan aku dengan Prince aku berkekalan. Susah senang kami tetap bersama. Menangis sama dengan aku, itu pilihan aku. Kau pilihan aku yg terakhir Mohamad Amir bin Mohd Zulkifli.
And last, friends. The truth is, aku lumpuh tanpa kawan-kawan. Love you friends :')

And the lastly, sorry lambat nak cakap tahun baru. SELAMAT TINGGAL 2012, SELAMAT DATANG 2013. Hope tahu nie akan lebih baik dari tahun2 yg sebelum nie.
.
.
.
.
.
V


SELAMAT TAHUN BARU 2013 ;-)




No comments:

Post a Comment