Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Friday 15 March 2013

1 year & 7 months ♥

Kau Yang Satu

Setiap dari beribu ribu lelaki yang aku pernah kenal, Mohamad Amir bin Mohd Zulkifli lah yg satu dalam hatiku. Hidup aku  selalu indah :).  Tetapi semenjak kenal dengan amir, hidup aku menjadi bertambah indah. Dan tiap kali bila amir telah  curahkan kasih sayang  pada aku, aku semakin bertambah mencintai dia. Dan  tiap kali bila amir marah padaku, aku tidak pernah pun ada niat untuk  membenci dia walaupun kadang2 tu aku tahu yg aku pernah berkasar dengan awak sayang. Ini semua kerana amir telah bagi harapan bermilion gunung tingginya pada aku, dan aku sangat2 percaya apa yg amir telah janjikan. I love you so much sayang.

Aku antara manusia yang punya cinta berliku. Aku juga antaranya para pencinta yang hampir tertewas.  Aku hampir kalah bila aku tahu yg perempuan tu masih tidak boleh lupakan amir lagi, pada akhir tahun 2012 baru dia ingin lupakan amir, sedangkan kita dah nak hampir 2tahun dalam hubungan nie. Terima kasih pada kawan2 aku yg dekat poly and dekat sekolah dulu sbb telah bagi aku semangat supaya teruskan hubungan nie, diaorang cakap yg amir tak pernah pun layan si betina sialan itu, buat apa aku nak salahkan amir pulak. Kalau boleh aku tak mahu bangkit dari tidur.  Aku mahu terus tidur bersama mimpi indah yang bestnya. Aku ingin berada di samping awak selalu sayang.

Aku ada boyfriend.  Aku tak mainlah rembat boyfriend orang.  Boyfriend aku boyfriend aku lah. Kau siapa nak rembat rembat? Kau memang suka eh jadi nombor dua? Kalau nak buat something tu biarlah sampai berjaya. Jangan potong stim orang lain. Aku ingin di utamakan. Macam bf aku lah, gaduh banyak mana pun, mesti cari jalan asal balik. Alah aku pun sama. Sama2 keras kepala katakan. Tapi amir yg selalu mengalah, bukan apa girls sekali skala nie kita kena lar jugak berkeras dgn bf kita nie. Nanti bila dah kahwin, syurga kita kan di telapak kaki suami. So, kita dah tak boleh nak melawan suami kan? Nanti berdosa besar pulak nanti kita.

Aku harap yang hubungan nie takde lagi perselisihan faham antara aku dgn amir.  Lelaki nie selalu sayang aku  dan dia yang selalu  manja-manjakan aku. Sebab tu sekarang nie bila dia marah atau suara kuat sikit dekat aku, aku tiba2  jer jadi keluar  air mata, sbb aku nie manjakan hehehe. Dan aku juga harap amir nie juga tak pernah menyesal terima aku dalam hidup dia. Semoga hubungan aku ini dapat buktikan pada "member-member" sebangsat tu yang aku paling terbaik untuk lelaki yg bernama Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ini. I love you so much Papa. Muaahhhh

*Tolong doakan hubungan kami berkekalan hingga hujung nyawa.
*Happy Anniversary yg ke 1tahun 7bulan sayang.
Ku ukir namaMu di tepi ombak ♥

Aku dia dan pantai :)


No comments:

Post a Comment