Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Friday 29 March 2013

Pilu Resah :')


Sakitnya hati ini bila org yang kita sayang dah mula tak percayakan kita dan tak menghargai kita. Sumpah hati ini rasa macam nak menjerit dekat satu dunia yg aku sedang bergaduh dengan dia. Okay, aku tahu masaalahnya berpunca dari aku, aku yang mulakan dulu. Tapi aku dah cakap baik-2 dan minta maaf dah. Tapi apa balasan dia, dia buat aku macam tak wujud jer semalam dan seharian hari ini. Weh, kau ingat aku nie macam tunggul kayu yang sentiasa tunggu kau ke, aku bukan yg jenis macam tu lah. Aku kalau nampak orang tu macam dah tak layan kita, aku memang yg dulu akan berundur diri. Jenis aku, aku tak suka orang mengarah aku. Kau sape ar???
So, kau nak salahkan aku sorang jelah nie yg buat hal, habis tu semalam kau ingat kau baik sgt ke. Adil kan semalam aku keluar dan kau pun keluar lepak-2 jugak. Tolong lah awak jgn mendiamkan diri macam nie, seksa tahu tak berhubung dgn awak seharian, sangat-3 seksa Amir :')

Saya bukan nak sgt lari dari awak, tapi sy nak bagi awak pengajaran. Boleh ke tak awak hidup tanpa sy??? So, sekarang sy terpaksa off phone utk beberapa jam nie, digi aku dah off, celcom pun  aku dah offkan phone. Sory amir, facebook pun aku dah deactive account. Aku tak pernah tau setiap kali gaduhh buat semua benda nie, tapi malam nie aku nak kau tahu yg aku terlalu marahkan mungggg! Biarkan kau terus mencari aku. Aku nak ajar kau supaya jgn nak ego sgt kalau tu semua akan menyakitkan hati and jiwa mung sendiri!!! 

P/s : Walau apa pun yg terjadi, KAU tetap milikku dah AKU tetap milikmu sayang :')

Tanpa mu aku la yang rindu
Tanpa dirimu hilanglah manjaku
Kasih mu adalah naluriku
Cintamu hanya di hatiku

Izinkan aku selami hatimu
Izinkan aku bisikkan cintaku
Janjiku pada kau yang satu
Diriku hanyalah untukmu

Engkau lah yang satu
Pujaaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku hanya kau yang satu
Kasih dah rinduku milikmu



No comments:

Post a Comment