Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 2 April 2013

Berakhirnya :')


Saat dada mendadak sesak ketika melihat namanya.  Saat teringatkan dia, terus menyebut namanya di kesunyian.  Saat menangis mengingatkan memori indah ketika bersamanya.  Saat aku terpaksa menghapus semua hal yang berkaitan dgn dirinya, aku rasa macam nak mati.  Saat berfikir ‘masih banyak yang lebih baik darinya’ sambil menahan "tangisan".  Saat hidup terasa kosong tanpa hadir dirinya.  Saat kita sekuat tenaga untuk menjauhkan/melupakan/melenyapkan dirinya di fikiran kita.  Dan saat harus menerima kenyataan kalau DIA tercipta bukan untukku.  Itulah yang aku paling TIDAK SANGGUP. Hati nie sedang menangis sekuat hati tanpa ada siapa-2 yg tahu termasuk Dia. Aku dah tak tahan kalau hari-2 di tuduh, di hina, di marah. Sumpah, aku dah tk sanggup. Aku hanya perempuan yg lemah dan hanya insan biasa :'( Dimanakah dia saat-2 hatiku sedang menangis, aku bukan keras tak nak mengalah. Tapi memang prinsip aku macam nie, aku tak kan mengalah kalau aku benar-2 tidak bersalah. So, go on mu dengan keegoan mu itu. Aku dah bosan dengan semua ini. Aku dah tak mahu tengok muka mu, nama mu, gambar mu, no phone mu and semua yg berkaitan dengan mung! Aku dah penat dengan semua nie, aku dah mengalah. Aku dah tak mahu nak salahkan siapa-2 lagi. Aku tahu aku tk sempurna, dan kau terlalu baik untuk aku. Aku perlukan masa seumur hidupku untuk melupakan mung :') Aku akan sentiasa ingat kenangan-2 manis kita. kenangan tak manis tk nak ingat! Awak, nanti kirim salam dekat mak, ayah and adik awak yea. Sy tk mampu nak hancurkan hati dieorg, dia terlalu baik wak. Sy akan tetap berhubung lagi dengan family awak tu, tu JANJI sy.

Hanya Kematian Yang Mampu Menjadi Penamat Cintaku Kepadanya . . .


No comments:

Post a Comment