Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Saturday 20 April 2013

My World ;)

Arrhhhh, beruntung rasa dapat boyfriend yang segalanya dalam satu. Memang aku pentingkan boyfriend aku selepas keluarga aku. Sebab boyfriend aku tak tikam aku dari belakang. Macam yang kau buat tu. Dia tak pernah curang dengan aku nie. Dia nak berkawan dgn perempuan lain ke, lantak lah dia asalkan dia tak menduakan cinta aku nie. Ini tempat aku dan teratak buruk aku yang selalu ada dengan aku ketika aku tengah happy mahupun sedih. Buruk buruk  tempat ini lah yang selalu ada bersama aku sampai sekarang.  Dan teratak buruk aku ini lah yang terpaling banyak berjasa kepada aku dan boyfriend aku. Cukup ada tempat ini untuk aku buat penulisan. Memang Ikah's Diary ini dah di takdirkan  tempat aku membuat penulisan time aku kebosanan. Aku tak kisah kau meluak dengan penulisan aku ini. Kau pehal nak jelous ? ?    Ini penulisan aku. Kalau kau tak nak tengok dan baca, kau boleh blah sekarang. Selalu kau kata, "Amir sayang Ikah sampai bila-bila, Amir tak akan biarkan mana mana lelaki pun yang dapat rebut Ikah dari Amir" dan itu salah satu perkataan yang aku tak kan pernah lupa sampai sekarang. Dan ayat tu masih belum basi hingga ke hari ini. Boleh di katakan berapa bulan je lagi hubungan kita akan mencecah dua tahun dan akan kekal selamanya, ayat yang sama kau ulang tiap kali kita bergaduh.


Terima kasih untuk KASIH SAYANG yang kau curahkan . . .
 I love you, Mohamad Amir.


Lelaki ini dah lama jaga aku. Lelaki ini cukup sempurna untu di jadikan En Suami Cinta, kasih sayang, kebahagiaan dan ketenangan semua dah cukup dia bagi untuk aku. So, aku tak ada sebab untuk buang dia dalam hidup aku. Dia terlalu sesuai untuk aku. Aku tak boleh lari dari fakta cinta itu buta dan boleh membutakan. Aku tak boleh tipu diri sendiri yang aku terlalu cintakan dia dunia akhirat selepas keluarga aku.  Walaupun hubungan cinta kami jaraknya jauh, itu bukan masaalah bagi aku dan Amir. Kami tetap boleh berhubung macam orang2 bercinta jarak dekat. Tak salah pun kan bercinta jarak jauh, tapi nak tanggung rindu lama2 tu susah. Macam hubungan aku dgn encik boyfriend aku. 

Heroin ;)
NoremieEykah



No comments:

Post a Comment