Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Tuesday 30 April 2013

Politeknik Kuala Terengganu :)

Esok berakhir lah aku berada di Politeknik Kuala Terengganu nie. Sumpah sedih nak berpisah dengan kawan2 dekat sini. Tapi nak buat macam mana setiap pertemuan mesti berakhir dengan perpisahan. Tetapi kami lima sekawan ini tidak akan pernah putus sahabat kerana kami dah berjanji akan sentiasa jumpa antara satu sama lain. Oleh sbb itu, terlalu rindukan kawan2 aku dekat sini. Aku rindu saat2 bahagia dengan mereka. Esok ialah paper last kami. Aku harap dapat jawab dgn baik. otak aku sekarang tengah fokus dekat kampung dah. Hehehe, al maklum lah, nak jumpa en suami katakan. Dia sekarang tengan otw dari johor ke kelantan. Maybe awal pagi esok dia sampai, kesian dia penat sari hari nie settle kan kerja dia. Sekali lagi aku ingin cakap yang aku di rumah akan sentiasa rindukan kawan2 aku iaitu Yuni, Ina, Opie, Lieya, Syahmie, Ijey, Abe wea, Pok din , Bob, Abe paih dan budak2 kelas DIP 5B :'(( aku tak nak berpisah dengan kauorang tahu tak. Tapi kita kan dah berjaya masing2, kawan2 nanti kita jumpa masa konvokesyen pulak yea. Hehehe :)))





~ Kami sahabat selamanya
~ Kami Diploma In Programming (DIP 5B)
~ Kami adik beradik
~ Kami satu kepala
~ Kami sporting
~ Kami gila
~ Dan yang penting kami sama-sama akan berjaya suatu hari nanti. InsyaAllah :))

^--^   :
Ikah ;D

1 comment:

  1. salam...sy bw sini...jom2 join segmen salam kenal di blog sy jommss....

    http://farihaabdul.blogspot.com/2013/11/segmen-salam-perkenalan.html

    ReplyDelete