Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Saturday 14 January 2012

Kenangan bersama sayang ♥Amir ♥

                                                             ♥ L.O.V.E.A.M.I.R ♥ 
Kejap jer rase aku bersama si dia,, aku btul2 rindu nk bersama die smula.. tpi kteorg slalu jer jumpe kjap2,mmng hbungan kteorg nie d pnggil percintaan jarak jauh do,huhu :) ... mse tu die dtg kt terengganu,kt tmpat wife die study lar konon nye,mse tu aku hepy gler dpat thu yg die nk dtg sni bub garagara nk jumpe aku,, so aku terharu sangatsangat mse tu.. tapi aku ksian gler sgt kt die mse hri khmis tu,sbb die dah lar hbis klas lwat n then mlam tu die mneruskan trip nye dri jb ker trganu plak,, mmng aku thu yg die ltih gler mse tu.. tapi die xckap pon kt aku yg die ltih,aku thu yg die msti nk jga prasaan aku.. smpai mlam tu aku tak tido pom sbb mnunggu kdatangan die n aku ingin mnjmputnye,,lpas bbrape jam die brada dlam prjlanan ker trganu,,kirekire pgi ugak lar die smpai kt bus stand tu,n then die col aku ckap dah smpai,,so aku bngun cpat2 n kjutkan kwan aku yuni utk tman aku pegi kt bus stand tu..aku nk kjutkan liya,ina n opie skali,tpi aku ksian kt dieorg tkot ngntuk,waaaaa3....


Dah lar mse aku n yuni nk g ambik Amir aku tu kt bus stand,kteorg d usik oleh gengster yg xtao bnda... kteorg tkot sgt mse tu smpai jlan laju gler beb,,asyk glir2 jeh aku nga yuni pusing kt blakang tgok pnjhat tu ikt kee x kteorg... Nsib baik xder paper yg buruk2 berlaku kt kteorg...


Tapi aku kcewa sgt2 sbb mmbiarkan amir mnunggu aku lmer,,maafkan saya yew sayang sbb mmbiarkan awak yg mnunggu sy... dlam kire2 jam tgah hari tu aku mmbiarkan die brehat dlu bub aku ksian kt die,aku blh tgok kt muka nyer yg hnsem tu pnat gler beb.. aku ksian sgt2 kt die...aku biarkan die rhat ckup2 smntara mnunggu ktibaan LOVE faridyuni plak smpai kt trganu nie,, mse ptg tu aku pom kuar bersama die,, shari kteorg lpak2 bersama.. tapi kwan2 aku pom join skali,,ader yg psangan2 ader yg single2,huhuhu... 
nie ikahamer ♥
nie yuni n bibie die faridyuni ♥
nie plak si kecik n si tnggi aminop ♥
nie geng2 single kteorg ina,adel,wafiy,yusuf
loveyouall ♥


nie lieya kwan aku yg noty skit ♥
And then mlam sterusnyer pula,, mmng aku xlehh lpe ar... yang die mlamar aku utk mnjadi psangan hdupnye hngga ke akhir hayat die... perghhh !!! mmng aku terharu gler die wak cam tu kt aku smua,dah lar die mlamar aku smbil mnyarungkan cncin utk aku,heehehe sweet sangat mse tu... ♥ ...lpas die mnyarungkan cncin kt jari mnis knan aku tu,aku pom mmblas nye blik smbil mnyarungakn cncin d jari nye smula.. sungguh indah sgt mse tu sayang,, aku rindu kamo sgt2 .


nie cincin married kteorg,huhu .
amir♥ikah
ikah♥amir

nie relationship ikah ♥ amir
nie relationship amir ♥ ikah
lpas bberape hari kteorg luangkan mse bersama,, aku rase sgt sdih sbb akan d tnggalkan olhnye.. pgi tu die tlah mninggalkan aku lgi kseorgan,tapi xper lar aku sbar sbb aku fham yg kteorg mmng akn slalu brjauhan sbb die msih blaja aku pom mcam tu ugap.. nsib baik lar ader kwankwan aku yg slalu mmbuatkan aku snyum :) .. lpas bbrape jam kteorg tman amir kt bus stand tu,, kemudian bas yg die naiki pom tbe,, aku n yuni pom trus jlan n anta die smpai kt pintu bus.. n then bbrape mnit lpas tu die pom naik bas n aku yg kt bwah tber2 jer jtuh air mata sbb tgok muke die yg hnsem tu... aku mnngis smbil pluk yuni n yuni trus mngelap air mata aku,, aku rse sgt sdeyy sbb akn d tnggalkan amir .. n lpas tu aku trus mcj kt die sruh jga dri baik2,, n kmudian kteorg ckap kt fon smbil mnunggu bus tu gerak, aku rase mcam nk ikot naik jer  naik ats bas tu nk pegi jb nga die.. die ckap jgn lar mnngis lgi sayang,, tapi makin kuat plak air mata aku kuar mse tu.. :'( ... A few minutes,, bus tu pom dah gerak n aku pon trus balik umah sbb ptg tu aku ader klas... bubbye sayang ♥ .


 YoU My SweeT LovE

No comments:

Post a Comment