Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Mohamad Amir Bin Mohd Zulkifli ♥ Noremie Atikah Binti Ibrahim

Sunday 15 January 2012

Sweet couple LIMA bulan with Amir

Sweet kan amerikah 
Hari ini genap lima bulan kteorg couple o bersama,, btw hbungan kteorg slama lima bulan nie mcam dah lima tahun doe... aku hepy gler sbb dpat kenal n bersama dgn si Amir yg noty ugak org nyer tu... pada limabelasharibulanlapanduaribusbelas (15.08.2011) tarikh kteorg bersama.. slama bersama die aku rase sgt hepy  bub dpat knal erti sebuah hbungan cinta yg suci ini,tenz a lot sayang sbb dah mmbuatkan awk terlalu cinta kt saya,, saya berjanji dgn awk, yg sy xakn pnah siasia kan hbungan kite nie...:)  tpi die tlah mninggalkan aku kjap sbb die ckap ader game nga mmber2 die kt luar, so aku trpksa lar mnunggu die dgn pnuh ksabaran shngga die pulang ke umah blik...

candid muka sdeyy, huhuhu ;'(
Pastu die ckap sruh tnggu die smpai blik,, aku ttap tnggu smpai die blik n text aku.. biarlah lmer pom die pegi,tapi aku ttap akn tnggu die dgan pnuh ksabaran.. :D ... aku ingat nk text nga die smpai pgi hari ini sbb terlalu excited kan dgn hbungan kteorg nie rupe nye dah lma... tapi aku ttap akn tnggu die smpai pulang...And pada malam ini juga yg aku akn berjanji dgan Amir yg aku xkan n xakn sesekali mmbuat die kcewa nga prangai chumill aku nie lagi... sbb aku dah terlalu bnyak buat salah kt die,, sdangkan die xpnah pom buat aku kcewa,skit hati n wat aku sdeyy2..Akku berjanji Amir tak akan dahh skitkan hati awak lgi sayang.


Beberape jam aku mnunggu si Amir nie blik umah,, pastu kire2 2jam ugak lar die tnggalkan wife die nie sorang2 kt umah,huhuhu :) ... tapi aku ttap hepy sbb die msih ingtkan aku lgi wlaupom die blik umah dgn bdan yg pnat... ukee lar,, hnye stakat nie jer coretan aku pda hri ini utk mluahkan about my CINTA Amir n about hbungan kami yg hari ini genap lima bulan... "o_o"♥♥♥
Aku cinta kamo Amir 


No comments:

Post a Comment